سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتقاد عضو کمیسیون اصل90 مجلس از عملکرد برخی اعضای بیت امام در حوادث اخیر

یک عضو کمیسیون اصل 90 مجلس در مقاله ای به نقد عملکرد نوه امام پرداخت و از سکوت بیت امام در برابر اقدامات فتنه گران انتقاد کرد.
حجت الاسلام حسن نوروزی، عضو کمیسیون اصل 90 مجلس و رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مقاله ای انتقادی نسبت به عملکرد نوه امام نوشت: ملاحظه می شود که افرادی در آستانه سالگرد ارتحال امام با سران فتنه تشکیل جلسه می دهند و افرادی با کروات (لباس غربی) پشت سر آنان قرار می گیرند و در طول یک سال فتنه بطور دائم از سران فتنه پشتیبانی می نمایند و با تاسف بیشتر بعضی از مسئولان می گویند: اتفاقی که در مراسم سالگرد امام در حرم افتاد از کارهای نامعقول بود. باید گفت ای برادر آیا مردم مقصرند یا کسی که با جماعتی که خون به دل رهبر نموده است و یک سال تمام در مقابل فتنه ای که فقط دل دشمن را شاد نموده و سکوت یا همراهی نموده، مقصر است؟
وی به طرح چند پرسش ادامه داد: آیا ارتباط و دوستی با سران فتنه، کسانی که باعث شدند در دانشگاه تهران به امام راحل توهین شود و در روز عاشورا شعار بر علیه اصل ولایت فقیه دادند صحیح است؟ آیا این واکنش انتقادی مردم مقلد امام و رهبری به کسانی که شب قبل از 14 خرداد با سران فتنه تشکیل جلسه دادند اهانت به عالم جلیل القدر و دانشمند جامع است؟ آیا سکوت این عالم جلیل القدر در مقابل سران فتنه پسندیده است و آیا می شود به صرف نوه حضرت امام(ره) بودن هر تساهل ناپسندی را انجام داد.
نوروزی اضافه کرد: راستی مگر حسین آقای خمینی نوه امام(ره) نبود که شخص حضرت امام دستور دستگیری ایشان را دادند.
راستی مگر وصیت حاج احمدآقا خمینی چه بود؟ یک بار دیگر آخر وصیت را با هم مرور کنیم. به حسن و برادرانش این توصیه را می نمایم که همیشه سعی کنند در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آن است.
این نماینده مجلس در نهایت تاکید کرد: بیائیم همه به انقلاب بیندیشیم و منیت ها و خودبزرگ بینی ها را کنار بگذاریم. اگر دیروز امام راحل در میان بود و با انفاس قدسیش ما را رهبری می نمود امروز همان امامت و ولایت در وجود فقیهی ایثارگر و جانباز، فرزند معنوی همان امام عزیز یعنی مقام معظم رهبری مدظله متبلور شده است که باید آن را حفظ نمود و نگذاریم ذره ای غم بر آن پیشانی نورانی امام گونه بنشیند.


   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :17
بازدید دیروز :13
کل بازدید : 120186
کل یاداشته ها : 51


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ