سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همسر خوبم ساحل ،‏ قلبی شکسته و نا امید و خسته داشتم
،‏


 

از آن قلب ، تنها یک ویرانه بر جای مانده
بود


 

انتظار ورود هیچ کسی را به این قلب ویرانه و خراب را
نداشتم


 

امیدی به عاشق شدن این قلب نداشتم


 

آن ویرانه سرخ نه همدمی داشت و نه همدلی


 

نه هم صدائی داشت و نه هم زبانی


 

تو آمدی و افتخار دادی که به قلب سوخته من
بیایی


 

آمدی و افتخار دادی که قلب مهربانت را به قلب سوخته من هدیه
کنی


 

آمدی و با مهر و محبت خودت مرا دگرگون
کردی


 

قلبم را تبدیل به باغ آرزوها کردی،


 

با آن محبت و عشق خودت مرا مجذوب و عاشق خودت
کردی


 

با آمدنت تمامی امیدها و آرزوهایم زنده شدند،‏


 

و دوباره آهنگ دلنشین عشق در قلبم نواخته
شد


 

و قناری پر شکسته دلم دوباره در آسمان آبی قلبم به پرواز در
آمد


 

عزیزم اینک که مرا از آن سیلاب غم و ناامیدی نجاتم دادی


 

بیشتر از هرکسی و بیشتر از هر عزیزی دوستت دارم


 

بیشتز از کلام مقدس دوست داشتن و بیشتر از هر آرزوئی دوستت
دارم


 

تا آخرین لحظه نفس کشیدنم دوستت دارم و به تو وفادار خواهم
ماند

 و قدر ترا خواهم دانست


 

به تو که تنها امید منی و به تو که دوباره امیدهایم را زنده
کردی

 افتخار می کنم


 

و با صداقت ،‏یکدلی و یکرنگی می گویم که خیلی دوستت دارم
،

‏آری اینبار خیلی بیشتر از


 

همیشه دوستت دارم ساحلم همسرخوبم


 

دوستت دارم برای تو کم است ،‏ خیلی خیلی ترا دوست میدارم


 

با آمدنت رویاهایی را که حتی تصورش هم توی خواب برایم غیر
ممکن

 بود و دشوار برایم


 

به حقیقت تبدیل شدند و منی که در جاده های خسته و خالی

هیچ امیدی برای رسیدن


 

به پایان جاده را نداشتم ،‏ به مقصدم که همان قلب پاک و
عاشق

 و مهربان تو بود رسیدم


 

عزیزم ، ساحل خوبم ،‏همسر مهربانم ای فرشته نجات این
قلب

 شکسته من


 

خیلی دوستت دارم همسر مهربانم حاج عباس عزیزم


 

نمیدانی وقتی می گوئی بنویس


 

چقدر به من امید و روحیه ادامه به زندگی را می
دهی


 

عزیز ترینم برای تو می نویسم


 

برای تو که یه مرد واقعی هستی


 

برای تو که ذات و روح من را خوب شناختی و درکم
کردی


 

برای تو که مرا به دنیا و زندگی خودت متعلق میدانی


 

پس همیشگی ترینم همسر خوبم حاجی همیشه
مهربانم

 دوستت دارم




   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :5
کل بازدید : 120336
کل یاداشته ها : 51


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ