سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بزغاله (گفت و شنود)

گفت: وزیرکشور دولت خاتمی در مصاحبه با ایلنا گفته است؛ منظور ما از اصلاحات «روزآمد» کردن جمهوری اسلامی بوده است!
گفتم: یعنی دیکته جرج سوروس و دلارهای ملک عبدالله و اهانت به امام حسین(ع) و نفی امام زمان(عج) و توهین به امام(ره) و ارتباط با موساد و سیا و MI6 و... برای روزآمد کردن جمهوری اسلامی بوده است؟!
گفت: با آنهمه وطن فروشی و خیانت و جنایتی که مرتکب شده اند عجب رویی دارند که...
گفتم: چه عرض کنم؟!
گفت: در این مصاحبه اصرار داشته که بگوید اصلاحات و سران فتنه هنوز نمرده اند!
گفتم: آموزگاری از دانش آموز کلاسش پرسید؛ آن صحنه ای را که گفته بودم نقاشی کنی، بیاور ببینم. قرار بود صحنه یک علفزار را نقاشی کنی که چند تا بزغاله در آن مشغول چریدن هستند. دانش آموز ورقه نقاشی را به دست آموزگار داد. آموزگار با تعجب گفت؛ این که یک ورقه سفید است، پس علف کو؟ و دانش آموز گفت؛ بزغاله ها خوردند! معلم با عصبانیت پرسید؛ بزغاله ها کجا هستند؟ و دانش آموز گفت؛ آقا اجازه؟! علف ها را خوردند و رفتند!


   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :13
کل بازدید : 120178
کل یاداشته ها : 51


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ